HTML

Marketinges esettanulmányok

A marketinges esettanulmányok összegyűjtése egy magasabb szintű alkalmazásért

Archívum

2012.11.09. 13:27 KondorAlbert

Facebook tartalommenedzsment (Kondor Albert esettanulmánya)

Közel egy hónapja készülök megírni ezt a bejegyzést. Miért tartom fontosnak pont most megírni? Talán az inspirált, hogy tegnap egy on - line marketing konferencián egy panelben ültem olyan nevekkel, mint Hinora Bálint http://hinora.hu/, Lévai Richárd http://hu.linkedin.com/in/ricsi Nagy István http://pottyos.hu/ vagy Kruzslicz Dávid. A beszélgetés során nagyon sok olyan információval gazdagodtam, ami más szemszögből világítja meg a bejegyzésem eredeti célját. Rá kellet jönnöm, hogy az általam lefutatott tartalommenedzsmentes teszt sikere, annak is volt köszönhető, hogy a  taglétszámunk https://www.facebook.com/teljes.erteku.etelek?fref=ts még  alacsony ezért az oldalkezelők nem nehezítik meg annyira az elérést, mint egy http://www.szeretlekmagyarorszag.hu/ oldalnál. Mindezek ellenére úgy gondolom, hogy a két hetes teszt alatt szép eredményt értünk el. Lássuk a számokat és a tartalmat.

A tesztet szeptember 1-én kezdtük. A koncepció az volt, hogy a mindennapi posztok mellett elkezdtünk betenni zöldség-gyümölcs fotókat híres emberek idézeteivel egybekötve. Induláskor 1115 tagunk volt átlagosan 200 körüli talk about számot produkálva.

Szeptember 8-án ez a statisztika fogadott.

clip_image002_2.jpg

Néhány kép és adat, ami ezt az emelkedést okozta.

marketing esetanulmány.jpg

Linus Pauling idézettel: 17 like, 5 hozzászólás, 63 megosztás

marketing.jpg

Lous Pasteur idézettel: 72 like, 5 hozzászólás, 99 megosztás

Mint látjátok a mutatok szépen haladtak felfelé. Szeptember 10-én már 1150 -en voltunk és 514 es talk about számról beszéltünk. Mindez napról napra egyre magasabb számokat mutatott, aminek a végső eredménye szeptember 16- án ez lett.

clip_image002_4.jpgA két hét alatt tartalommal 77 új tagunk lett a talk about számunk 637 - el emelkedett.

Végső következtetés:

Annak ellenére, hogy a facebook megnehezített a tartalommal történő elérést, azért vannak olyan apró fogások, amelyek működőképesek. Egy híres ember szlogenje a te területedről egy oda illő képpel, nagyon hatékony tud lenni. Fontos azonban megjegyezni, hogy ez csak ideig óráig működik. Ha alkalmazni szeretnéd fogadj meg egy jó tanácsot. Az ilyen típusú poszt illeszkedjen be a napi vagy heti koncepciódba, mert csak így lehet működőképes.

Remélem tudtam hasznos információval szolgálni.Köszönöm, hogy megtiszteltél a bejegyzés elolvasásával.

Kondor Albert

Szólj hozzá!

Címkék: Tartalommenedzsment Facebook stratégiák közösségi marketing tippek Social média stratégia


A bejegyzés trackback címe:

https://marketingesettanulmanyok.blog.hu/api/trackback/id/tr404898873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása